tråkigt tråkig lista. tagen av elle ;)

Höger- eller vänsterhänt: Höger, vänster på gitarr
Humör just nu: trött, nyvaken m. träningsvärk
Favoritgodis: Choklad
Sommarplaner: älskar sommaren i Halmstad så de blir röjj.
Hur många kuddar sover du med: 6 st haha
Spelar du nåt instrument: räknas guitar hero??
Morgon- eller nattmänniska: Beror på
Vem är viktigast för dig: familjen helt klart
Bio eller promenad: både, eller promenad tror jag
Är du kittlig: Ja!!!!
Snarkar du: Ibland.
Stjärntecken:  tvilling
Äckligaste insekten: färsting, dö ut!!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? stoppa tiden
Vad vill du jobba som?  älskar mitt jobb som frisör, så utvecklas inom det.
Stökigt eller välstädat? helst städat såklart, men e ganska slavrig tyvärr.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? har redan gjort det, när jag va 14.
Gillar du att sjunga? hellre än bra heter de va? haha
Anser du att du är stark? Ja!
Vad gör du om du får hicka? försöker få bort den såklart
Vad längtar du mest efter just nu? ta körkort, en större lägenhet, resa. och mina underbata vänner hemma såklart! 

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0