do you wanna ride my bike?

Söndag redan, helgen går på tok för fort.
Jobbar 6 dagar i streck nästa vecka men life's life!
I lördags va de premiär av After Beachen på tylösand, och de va såå nice.
mkt folk, fint väder, god dricka, trevligt sällskap.. ja ni hajjar grejjen!

Idag kom jag på att jag ville ha en cykel så jag köpte en, den är racer snabb!

Nuuu börjar mitt nya liv inte en äcklig godis mer fyy fan!

nu ska jag bränna bränna bränna fett fett fett!

hemköp nu. ciao.

Im listening..
Postat av: Elleeeee

hahahaa blev det mc donalds sen ikväll eller? ;)

2009-06-30 @ 00:06:58
Postat av: s

absolut INTE

2009-07-01 @ 20:59:37
Postat av: Tettoo

ÅÅh va jag saknar dig när jag läser alla störda inlägg :O. Låter som du har fullt upp fan va kul!

Älskar dig storasyster

2009-07-07 @ 13:52:06

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0