händelserik helg

heeej hej!
i fredags bar de ju som sagt av till Hbg, trevligt!
Checkade in på hotellet i spö regn, sedan gick vi ut och åt middag drack strawberry daqiuri, öl och åt mycket god mat! Hade otroligt trevligt :) klockan ringde 05.30 på morgonen, och vi styrde kosan mot tyskland, jag deckade i bilen och sov ända fram till färjan från danmark-tyskland, väl framme blev de bordershop = mkt mkt billig alkohol!
Köpte upp ett lager så nu behöver jag inte besöka systemet på hela sommaren. hoho.

När jag kom hem igen så kom elle hit och vi åt kina mat, som inte var gott alls och jag mådde illa.
Gick till min nya vän, och granne som hade födelsedagsfest!
Massa trevligt folk och bra musik, sen vidare till en annan förfest, sen 20 min innan krogarna stängde så ville folket ut, sagt och gjort. Sedan åkte jag med en vän hem, men mådde illa av taxi resan så jag styrde kosan hem på morgonkvisten.

lätt söndagsångest. inte roligt att inte må bra, men sånt som händer när man är ute och slirar!

jobbat idag, fick en inbjudan till en väns sista röjj på flottan-armen, eller vad man kallar det?? kunde tyvärr inte medverka men har lovat att hälsa på honom om jag har vägarna förbi st eriksplan och det kommer jag ju garanterat!

Imorgon e de jobb sen egen hårvård!

på fredag e de midsommar.

Pussokram.. ser fram emot en luuugn vecka och ledighet på onsdag (=lika med tvätt och städ)..

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0