midsommar bad!

heey dudes!
nu är de slut med midsommar!
åkte ut till  världens mysigaste stuga vid en sjö.
När vi kom dit så skulle killarna åka båt med en sån där ring efter och jag va inte sen att haka på!
Av med kläderna och på med bikinitrosor och lånad tischa!
Hahah fy fan va kul de va gick fort som attan och precis när vi skulle sakta ner så välte min ring och jag ramlade i sjön!

De va inte så kallt som jag trodde, så första doppet där...

åt god midsommar mat och drack snaps med hallon-mumrikar i muuuumms!

sen runt 1-2 på natten ville dem ut och åka båt till en camping på andra sidan ön, och Jag fick äran att köra oss tillbaka haha har aldrig kört båt innan men de gick prima!

lite seg på morgonkvisten men rebecca hade inte druckit alls mycket och slutade rean 9 på kvällen så vi kunde åka hem tidigt o de va skönt!

Hemma så däckade jag om vartannat och kollade på tv och bara tog de lugnt såå skönt!

Emma ringde och väckte mig vid 10 så jag satte på kaffe och hon kom hit, snackade skit, bröllop och mommas boys haha sen lite belly dancing, åh jag gillar att busa med emma!

Nu väntar jag på fashionista sen blir de duschen!


Sitter och planerar lite med, åh jag har sådana planer, men kommer inte bli ngt av de förrän om lääänge men de är alltid roligt med mål i livet.


Hoppas alla hade en bra midsommar pusspuss.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0