Som ett löfte eller som ett hot?



Jag är helt uppspelt, det har slagit mig att lilla jag faktiskt blir hela 20 år imorgon, Helt otroligt!!
Sista natten som tonåring då, haha känns oerhört stort. mohaha, tur att nya jobbet ligger vägg i vägg med systembolaget!

Jag fick ett mejl av pappa idag:

Hej!
Mamma och jag kommer (med farmor och Ingers bil) troligen på
torsdag kväll. Hoppas det är ok. Vi får höras i kväll.
/Pappa
p.s Vi kommer på inflyttningsfesten/födelsedagsfesten Sara...;-)

ska jag ta de sista som ett löfte eller ett hot? haha, nej men de ska bli så kul att dom kommer ner och firar :)

På lördag den 6/6 har jag min födelsedag goes inflyttningsfest, givetvis samma kväll som Sverige-Danmark, jag e så oootroligt bra på planering.

Hörs imorn!
/En snart något vuxnare Sara

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0