sovmorgon till 13.00

heeey!
vaknade kl 9 imorse iaf för mormor ringde, hon undra om jag va arg för att dom mejla när jag fyllde istället för o ringa haha. men de va jag ju såklart inte, brukar alltid ringa henne på morgonen på vägen till jobbet o snacka lite skit, men nu e de ju så nära haha. snacka iaf med henne i 40 min ca..

sen ringde min värd så jag sprang till lås service och kopierade min hemma nycklar så jag har numera 2 st, som man ska med andra ord.

festen i lördas va jätte rolig..
lite mkt shots och drinkar på krogen sen bara, attans vad jag tål mkt har jag kommit på!

om 2 timmar blire jobb.

snaark e trött.

pussokram.

Im listening..
Postat av: LIMPAN

bor du i halmstad? med tanke på bilden där nere

2009-06-09 @ 23:23:51
URL: http://linnmelinder.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!

japp jag bor i Halmstad, vet ej vilken bild du syftar på? men så e de iaf :)

2009-06-14 @ 20:55:03
URL: http://saarailona.blogg.se/

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0