aftework

hej dudes!
jag har blivit konstig ibland, jag ÄLSKAR volbeat, som e typ rock!! 3 låtar spelas regelbundet och dom andra är oxå sjuuukt bra.. good shit good shit!

nu sitter jag här med ellan, vi dricker öl, vi ska på premiären av Bulls UTEservering, hör ni de sthlm? vi sitter ute, mamma rapporterade om snöstorm där "hemma" moahahahah. Ibland är det skönt att bo på dem sydliga breddgraderna!

jag har haft en oootroligt bra jobb dag, flytit på så jävla nice, massa kunder inbokade, sen öronhål kaaaatching!

jag vill supa till ikväll, men de är en morgon dag, så jag ska jobba därför blir de en lugn kväll.

jag älskar fb oxå by the way, helt underbart, höras av med sysslingar man träffat några få ggr bara ALLA har de ju, jag vet jag e inte seg, men jaa. ååååh jag  e glad idag, allt e bra idag, älskar denna dag..!!

PUSS PUSS HEJ HEJ, SVEJ BEJ!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0