Blomdahl

Idag har heeela dagen spenderats på Blomdahl.
Jag har nämligen gått en öron och näs-hålskurs!
Så nu kära people e de bara att droppa in och ta hål.

Sitter här nu med ett extra hål i örat, för jag o en tjej (från norrköping som känt pelin, jaa världen e liten) tog på varandra.
Tanken var sedan att våran prakitkant Amanda skulle kommit och så skulle jag ta i hennes näsa men de hanns inte med.

Folk på kursen skulle till norrköping och andra städer med tåg så då fick en stackare av oss ställa upp och pierca näsan. haha. Kursledaren försäkrade henne om att om hon tar ut den ikväll så blir de inget ärr. så de va strongt gjort av henne.

Nu måste jag verkligen ta mig i kragen och städa upp här hemma.. de ser ut som ett rått bo,.

Imorgon e de jobb igen, annars skulle jag ställt upp som navel-piercings modell men de får bli en annan gång. hade för mkt att göra på jobbet så de får bli en annan gång, ingen skada skedd, har ju redan en piercing där men tänkte då ta ut den och ta ett nytt för min har stötts ut lite.. bla bla bla.. tråk info.. skit samma.

OKEJ, STÄDA NU!
HEJ DÅ!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0