let's call it a night



jag är jätte trött!

sofia kom hit igår, och när elle slutade vid 23 kom hon oxå.
Efter det blev jag och sofia öl sugna, så vi gjorde oss snabbt iordning och tog en spontan utgångt. de va trevligt!

Vi la oss vid 4 typ, sen ringde syrran och väckte mig vid 10, de lyckas hon alltid göra efter att jag varit ute och jag kunde inte somna om.

eleonor kom förbi senare så vi åt lunch och tränade afro., fan de va hårt idag.. om man bara druckit alkohol och svullat alldeles för mkt en hel vecka, då är man lite ur kurs så att säga!

jag känner mig som en fläsk padda! så nu har jag o syrran en deal, f o.m imorgon får vi inte äta:

*godis
*snabbmat
*dricka läsk
*chips osånt
*och bara alkohol fred-lörd.


1 månad, alltså 9/3-9/4. vilket avslutas skärtorsdag.

den som fuskar får ge den andra 1000 kr, men jag ska inte fuska, jag ska bli smal och fin.
om jag helhjärtat sätter igång nu så är beach 09 kirrad!

jag är jätte trött, nu ska jag lägga mig tidigt, kanske ska börja kolla på filmen på 9an, kl 21..
tills jag somnar.. ååh härliga ljuvliga sömn, jag gillare.. men inte för mkt.

imorgon e jag ledig och har en massa ärenden att utföra.
jag vet inte hur många vuxen-poäng jag skaffat sedan jag flyttade hemifrån, en väldig massa iaf.

mamma säger att jag är en sjö-borre, och peter tycker att jag ska börja på boxning för att få ut mina aggrissioner(total hjärnsläpp nu hur de stavas???) jag tror iaf han har en poäng, annars e de skönt att springa ute tycker jag, på galgberget ovanför där jag bor.. bara för att flika in med en helt annan sak i mitt otrooooligt intressanta inlägg.


OVER AND OUT.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0