prickigt nattlinne.




jag tog mig i kragen och röjjde här hemma, samtidigt som det roligaste Vänner program som gjorts visades, den när Brad Pitt och Ross har en hata rachel klubb.. asså jag döör, jag skrattar här högt för mig själv.

När jag inte skrattade lika mkt var när jag skulle städa mitt badrum och jag välter ALLT, och tappar ALLT, och min foundation (inte mkt kvar dock från make up store) bara KRAAAASCH! så fick ligga på knä och skura golv fan.

Jag tror att det här är ett tecken på att jag ska hålla det snyggt regelbundet..

Sen tog jag en låååång dusch och nu har jag smörjt in mig med Body butter så jag kan ha kvar brännan så länge som möjligt, åså sitter jag här nu med mitt prickiga nattlinne. de e sött faktiskt,

Ne nu ska jag glo lite på tv, ikväll e de Ballar av stål, så mkt snack om de så jag måste se de.

Over and OUT.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0