PW.

tjoho.
idag fick jag sluta dagen redan 14.30 så skönt!
köpte lite örhängen och en mjölk och på vägen hem så snackade jag med Jennfa i telen.

sjukt längesen vi pratade senast så de va treeevligt!


När jag kom hem så städade jag lite här hemma. de behövdes..

Om en kvart ska jag ut och PW med Nilla.

Igår sprang jag 4.8 km. fan jag börjar komma igång bra nu. Den här gången ska jag INTE jojo banta.. I hope.


Har helt tappat suget efter choklad, som varit min största last.. så jävla skönt!

igår va jag hemma hos syster o kolla på DH.


Idag tog jag hål i Amandas näsa.. hoohoo.


bye bye.


Im listening..
Postat av: Amanda

Jag hittade din blogg med (;



WOHO , jag tog din näshålsoskuld . (;

2009-03-18 @ 23:18:22
URL: http://amandadahlbeerg.blogg.se/

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0