saftsoppa is the shit.

oj var ska man börja..
igår var de peters 25års fest hemma hos hans föräldrar, kom lite släkt dit och calle o sammy med.

efter det åkte vi med cina o roger in till stan och dom droppade oss hos mig, hämtade legget i min otroooligt fin städade lya, NOT!.. pinsamt men man hinner inte alltid städa,,,
aja anyway, så gick vi 3 till Morfars och tog en öl eller 2?? inte helt hundra där, knatade vidare till mårtensson sen blev de slagget!


de går inte att inte gå ut när man festar med dom 2 nissarna ja herregud!!.. pratade med sammy imorse och han hade fått sin kladdkaka hahahaha.

nej jag bara svamlar.. hoppsan hejsan..
jag gick och köpte saftsoppa, underbart.. de e yummie yummie.

nu e de The Hills marathon.. yeeey!

pusshej. 

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0