sol och vårväder

tjohejsan!
i fredags blev de lite mer en 1 öl. Vi gick till buls supermys, träffa några sköningar som tog in shots och drinkar, sedan efter/förfest i rotorp. vi tog en taxi hem redan halv 12 så bra, för jag skulle ju upp och jobba dagen efter, ellan däckade på dirren på sängen och var bakis hela dagen.

på jobbet var de rätt mkt att göra sen egen hårvård och jag slängde på en toning, nu e de mjukt och glansigt love it.

efter det ringde viktor och jag blev bjuden på middag, vi släkte allt på Earth Our och jag hoppas att resten av världen gjorde desamma!

vi åt good mat och kollade Gran torino men jag somnade, sen ringde ellan på g hem från jobbet så hon hämtade upp mig, blev en spontanutgång för att möta upp syrrorna som var partgas 10000!

hem och slagget vid halv 4.. ladda mobilen helt död va den,

imorse vaknade jag vid 12 ca.. kollade robinson och lets dance lite.. sen kom elle och vi promenerade i det underbara vårvädret till netto och jag handlade mat, sen gick vi till Laxomaten som är ett litet hus, utan personal där man drar kreditkortet för att komma in, väljer de man vill ha betalar och går ut, du kan inte gå ut utan att betala då blir man fast där inne hahaha sjuk uppfinning.

dumpade allt hemma hos mig och hade picknick ute, suuuper mys!!

Imorgon har jag bokat, ABS/AT och tisd. blir det AE dans.

Plingade Annelie idag, de var mycket trevligt att prata med henne tycker jag, var längesen nu!
Längtar till Maj då jag kan svänga förbi och säga hej! saknar englarna faktiskt!


plingade pappa med som sprungit premiär milen på djurgårn idag, han hade sprungit på 47 min tror jag, han e duktig
han min lilla pappa, i påsk kommer dom ner hela familjen MYS PYS!!!


Nu ska jag kolla på Failure to Launch, eller hemma bäst på TV4+

CIAO.


Im listening..
Postat av: Anonym

haha bakis, jag?! :O

2009-03-30 @ 08:45:01
URL: http://ele
Postat av: s

hahaah de e ju tur att en av oss e viking iaf ;)

2009-03-30 @ 21:18:16
URL: http://saarailona.blogg.se/

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0