spinning baby spinning

tjoho!
idag har jag varit och snål handlat mat, gått ärenden, fixat nytt bankomat kort, sagt hej på jobbet (ville att jag skulle dra dock..humm..) hahahah. kollat upp körkots skolor, nu jävlar kommer ha lappen kirrad snart i hope!
SÅ JÄVLA DYRT BARA, plus en extra jääävla riksutbildning som innefattar alkohol och droger.

dom vill inte att man ska ta körkort så enkelt e de!

Nu har jag precis klarat av ett svettigt spinningpass och jag e back on track!
inga onyttigheter har slinkit ner, så jag har klarat av en dag moahaha,

imorgon ska jag nog ut o springa tror jag, e jätte sugen på de! men de får bli direkt efter jobbet, för de e tydligen inte bra att  virra runt där i spåret för sent har jag hört rykten om.. jojo.

jag o sofia har BIG plans.. like it!!

Tänkte laga lite mat men jag blir så förvirrad när jag för en gångs skull har skafferiet fullt, de finns så många olika alternativ.. nåväl.

Pussokram. ät en banan..

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0