tidsfördriv

1.Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
* "Men Kristina och David då? frågade jag"
- de oskuldsfulla

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
* min tv-bänk/byrå

3. Vad såg du senast på TV?
* Top Model, nu

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
* 10 i 5..

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
* tvn, kylen surrar

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
* slängde sopor

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
* olika bloggar, FB

8. Vad har du på dig?
* Jeans, svart tisha

9. Drömde du något i natt?
* Att min fd granne ringde

10. När skrattade du senast?
* nyss när eleonor kom hit och inte visste att jag va hemma

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
* en pinupptavla, en afro mask typ

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
* hmm...tror inte de

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
* sådär.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
* festival

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
* massa massa massa kläder, väskor, skor, ny lya, nytt liv :)

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
* Jag e gryyyym på klättring

17. George Bush?
* Är inte president längre, bra.

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
* Olivia, Mio

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
* ABSOLUT

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
* Alla som e här, är det för din skull ;) hahaha.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0