torsd. i sthlm,



heey dudes!

jag åkte ju som bekant hem förr-förra(?) blir de va?? onsdagen.
Så torsdag blev en intensiv dag,
Åkte till sumpan på våffel frukost hos faster med peter o rebecca så kom pappa dit, så mötte vi upp mamma på hennes jobb och fick en privat tur i stadshuset, (peter hade aldri vart där) en vakt skulle egentligen visa oss dom hemliga gångarna men han hade inte tid.. illa!

sen mötte jag upp Jenny från ica och shoppade lite och åt lunch de va jätte kul att träffa henne igen, hon ska komma ner i sommar har hon sagt :)

sen efter det träffade jag therese!! ååååh min lille syrra. så kul o träffa henne igen, gick och tog en öl och snackade massa skit om allt som hänt och hur fort allt har gått!

efter det mötte jag upp steffie, lina och nathalie på fridays och snackade massa massa , alla hade så mkt att berätta och åt jätte god middag. de va underbart att träffa er alla igen..

Man märker verkligen hur mkt man saknar alla där hemma!.. ni e underbara!!! allihopa!! super mys!!

Köpte lite 25 års presenter till peter sen tog jag pendeln hem, en sak jag inte saknat, jävla pendel, segt e de!

Sen upp med tuppen, gick o la mig 1 gick upp 4. Tog taxin till arlanda.. gick i tax freen, köpte ett solpuder från chanel och ett ysl lip plumper läppglans, sen tog vi en öl. eller 2. sen bar det av!!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0