Det går en vind över vindens ängar..




Hoolla!
Idag är jag ledig, hade tomt på listan så bossen undrade om jag vill ha ledigt idag, och ja ni förstår nog vad jag svarade..
Har precis suttit ute i solen med en kopp kaffe, min nya granne kom ner på innegården och rökte, han va trevlig!
Meen spelar ingen roll iomed att jag flyttar, FÖRHOPPNINGSVIS nästa vecka, får bara hoppas att värden ringer snart och berättar hur de går med renoveringen..

Jaja, ska snart packa lite till tänkte jag, typ slänga ner alla kläder i kartonger, istället för på golvet, ser aniingen bättre ut då!

Ska ta en prommis ner till syrran sen oxå så jag e där när hon slutat jobba!
På lördag e jag ledigt, de blir ev. en tripp till Liseberg nu, faaasen va kul, har inte varit där sen jag var typ.. 6 år!!!

om 2 veckor  åker jag o ellan till el stockholmooo, NICE! fullspäckat schema, ska försöka hälsa på alla alla alla!

jag dietar lite igen, de går sådär.. h u n g e r!!.. men men beach 09 09 09.. sara in i skallen..

okaay?!?!

Nuu ska jag göra nytta cioa.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0