elektriker in my ass!





skulle flyttat på torsd. men ICKE. elektrikerna kom inte som dom skulle, oväntat? nooo.
Kommer på måndag istället. SEGT!

idag jobbade jag till halv 3, pratade lite med therese o ezgi, åkte till eurostop med johanna och elle, sen färgade och klippte jag Nilla. nice.. åt middag där med treeevligt,

hann hem till sista kvarten av DH, faaaaaaaaaaan edie!!!! skit skit skit.

Im listening..
Postat av: Anonym

Jo du ... Jag känner igen det där....!! Vi ska ju flytta också, nästa helg ! Men tror du Telia är klara med sina fiberkablar ??? NEJ då.... Man vill ju ha telefonnummer, internet samt tv klart !!!!! TROLIGTVIS i nästa vecka blir dom klara ?????? Men hallå.... Vi flyttar in nästa vecka !!!!??? Så nu blir det flyttkort utan telefonnummer. Not fun. SÅÅÅ DÅLIGT !!!!!!!! När man vill vara ute i tid och ha ALLT klart till dit man kommer. Ha det gott !! Kram Lotta

2009-05-22 @ 17:01:18
Postat av: sara

Jaa fy fan va retligt!

då är vi i samma sits då.. jävla skit hantverkare som aldrig kan hålla något!.. gaaah!

Va roligt iaf att det närmar sig flytt för er med :D hur e de med benet förresten? har pratat lite med jennfa hehe, hoppas de e bättre!

Kram Sara

2009-05-24 @ 21:12:48
URL: http://saarailona.blogg.se/
Postat av: Lotta IGEN

Hej !! Jo, tack, foten är bättre !! Men jag kommer ju inte i andra skor än Foppa dojorna !! KUL...NOT !

Men sköööönt att det värsta onda är över. Jo, Annelie och Jennfa hjälpte mej MASSOR när jag inte kunde gå !! Sååååå gulliga. Får hitta på någonting med dom senare :) Vem vet vad det kan bli ??????

Lycka till med din flytt nu !

Kram Lotta

2009-05-26 @ 16:37:33

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0