förkyyyld!




heey!
igår lekte jag lite med emma, sen skjutsade hon hem mig vid 12 snåret så bums i säng och jobb idag.. dagen rullade fort, skönt!.. efter det fikade jag med Ezgi och Therese, mkt trevligt! Inte alltid man hinner träffas nu när vi jobbar på olika salonger, men de är alltid lika trevligt att träffa dom o snacka lite.

Jag drog en blåbärspaj, faaan, men god va den! mm mm mmm!

jag har precis duschat och är jätte förkyld, dom har stängt av värmen i min lägenhet pga att det börjar bli sommar och de är de som gjort mig så förkyld, min näsa rinner och kliar, och hostar hela tiden.,. inte skönt!

ikväll ska jag äta med elle, sen ska vi möta upp en vän till henne och glida till nån förfest hos vännens vänner.. follow?
sen skulle emma ha lite förpärla med så vi får se var vi hamnar.

Ska inte rå festa idag dock, känner mig ju lite krasslig och de blev ju rätt mkt röjj förra helgen :):)

Neej nu ska jag forts. kolla på The City. ciao.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0