"ha det så bra, puss"



i fredags var de jätte trevligt på båten, trevligt folk, god dricka, precis som de ska.
Tog en sväng förbi mårtensson men vid 1 tackade jag för mig. var för trött!

Igår var ju en dag för sig, men jag skriver allt om våran lilla tripp till den danska sidan imorgon. orkar inte nu!

sms:ade med tjejen som ska ta min lägenhet idag, och när jag kollar vad jag skrev i efterhand så ser jag att jag skrev "ha de så bra, puss"...PUSS?! hallå, har träffat bruden  1 gång, jätte trevlig tjej inget ont om henne, men de gick av bara farten.. haha.. de e jobbigt.. som alex som sa "pusshej" när han beställde pizza, haha de här med puss har blivit en vanesak..

fotrsätt att ääääälska.. tankarna vandrar till MER reklamen haha.

go'natt!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0