Im tierd and im sick, and im sick and tired

mohahaha....eeller?

jaja de har varit fullrulle med ALLTING, och jag orkar inte omge mig med massa negativitet, orkar inte ta tag i sånt nu,
Helgen var helt otroligt sjukt lyckad, systers vänner från Bålsta kom ner och vi festade och grillade hela helgen, de va mycket roligt! Tack!!

idag ska jag handla mat och flyttkartonger, jag har hittat en soffa som e helt fab!.. som jag ska köpa sen. Jag hoppas jag får flytta in redan den 21:a, oom dom blir klara med renoveringen.. Jag har iaf skrivit på kontraktet, och kontraktet på min nuvarande lya ska skickas till hon som ska ta över den idag, nice. inga dubbla hyror här inte!

pappa tycker jag e duktig! jag med.. vuxenpoäääng.

jag va på gk's i söndags o köpte kastruller, stekpannor, knivar, glas tallrikar etc. etc. Helena räknade ut att man gör av med en tusenlapp i timmen där, och det stämmer verkligen!!

nu ska jag få prova äkta-amerikansk-jordnötssmör.. fan de går åt skogen för mig och banta, hahaha.. emma e mkt bättre en mig! men jag ska träna idag iaf, och imorgon.. så sug på den..

Hej då!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0