Luuugn helg.

 

Heej hoppsan!
Helgen blev luugn, pappa och bror var nere, plus farmor och faster så vi har svullat pizza och spelat minigolf som den lilla svensson familjen vi är,.
Vi var förbi och kollade Peters fotbollsmatch med, har ju festat tillsammans med hans lag förra sommaren så de va lite udda att se dom seriösa och spela (och nyktra med andra ord hoho)
Vi har målat stugan med, och jag har packat alla mina saker i kartonger och påsar för imorgon FLYTTAR JAG!
underbaaaart, om elektriketn kommit vilket inte alltid är helt säkert att dom gör men hoppas hoppas hoppas.!
Pratade ´med Jennifer idag oxå, och vi ses snart iiiih ska bli så roligt att komma "hem" igen.
Marathon, kommer bli grrymt!..

Ajuste, en av våra stugor hade visning idag =( känns jätte konstigt, jag och syrran gick dit och var låtsas "spekulanter" hur mkt folk som helst, man ville bara säga åt alla att dra åt!!! för den e ju VÅR, och den ligger precis vid havet, fan de känns så tråkigt.. men life is life...

  



ciao.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0