Måndaaag.

I fredags var de julbord med salongen på Wallmans, när vi bokade fanns de bara 4 platser kvar och det var ju tur, för vi fick en egen balkong precis framför scenen, niiice. Fick dock massa påhälsningar från folk som oxå vill trängas på vår balkong men de fick dom icke!

God mat, drinkar och trevligt sällskap, en supermysig kväll helt enkelt.

Börjar få lite småpanik inför resan, faktiskt. Pengar rullar inte in som dom ska... men de löser saaj.

Om en vecka börjar min intensivkurs så jag har ringt massa jobbiga samtal till sj för min biljett men jag tror att de e löst nu.

det är bara 3 månader kvar nu.. hjäälp, de kommer gå fort!!... vi vet ju inte ens hur länge vi stannar. men de löser sig väl det oxå.

snart är det jul.

Im listening..
Postat av: Eleonor

Haha jag ser dig framför, panikslagen gahh!! Det löser sig=), vi måste leva fan :D Älskar dig babe!

2009-12-01 @ 21:12:03

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0