svara dååå!!!

jag blir trött på att ringa utan svar, kan moras trafikskola svara så jag kan boka in en kurs???
kan även folk på mitt kära arbete svara om dom kan byta en tid.. pleaase.


gaaaaaaaaaaah.

Im listening..
Postat av: Jos

hur mkt kostar det du ska göra kan du förklara lite för jag e otroligt intressserad.. skriv vad du vill o koommer att köpa för kurser o vad som ingår?!

bo där?!?!!?

ha en uuuunderbar dag!

2009-11-03 @ 13:13:41
Postat av: Sara

Hej!

det är väldigt olika beroende på körvana sedan tidgare, men dom tror jag kommer klara den på en och en halv vecka, i och med att jag kört upp tidigare, tar väl antagligen längre tid om man inte har någon körvana sedan innan.



Jag har bokat in 20 lekt, så har dem bokat uppkörning och teori till mig.

Boende finns där för 150 kr/natten.



sedan har jag varit på andra körskolor innan så jag slapp inskrivningsavgiften, och teroripaketet (har även de) även halkbana och riskettan har jag fixat så då betalar jag såklart inte för det heller.



Men tror slutnotan kommer väl hamna på 12 - 13 000 kr.



Ha de bra!

2009-11-03 @ 14:55:34
URL: http://saarailona.blogg.se/

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0