23.52

Är klockan och jag är pigg som en ärta, inte spec. sent än men jag brukar nog slagga ungefär den här tiden.

Sitter inne och kollar upp lite tatueringsmotiv, jag är grymt sugen på att göra en ny.

Spara pengar var det ja.. inte min starka sida men man måste ju bli bra på det någon gång.. eller?

Leva liite fattigare nu för att få det underbart sen? jo men de mottot kan jag väl iaf försöka hålla fast vid.
Bara 2 dagar kvar nu i Halmstad, weird!!!!!!

Sen HEJ DÅ, usch måste ringa min hyresvärd imorgon och jag är så töntig med sådant, tycker det är otroligt jobbit. vet inte varför? haha ..

Jaja vet inte vad jag ska skriva mer, imorgon blir det ännu en tripp in till staden.

Pussochkram

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0