cykel på flaket, och en thé på shell

jobbade idag, gick bra faktiskt.

efter jobbet hämtade jenn mig på station, hade cykeln med mig så vi slängde upp den på flaket (haha) och åkte till shell och köpte thé, vi gör alltid de på kvällskvisten myys. Vi har kommit på att kaffe håller en vaken för länge så de får bli thé nu..

På pendeln på vägen hem så satte de sig en ytterst påverkad man och började skrika på mig, han sa att jag sniffade, haha jag läste tidningen lixom? sen sa han att alla från västerhaninge sniffar, och jag kommer inte ens därifårn.. sen frågade han om jag hade pengar och vänner.. sen fick jag nog och drog..

IDIOT!!!

har tränat idag med, duktiga ja..

men nu ska jag sova! på fredag händer det.. wiiiho.


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0