Lite årsresumé kanske??

Heej!

Jag jobbade från kl 1 i tisdags och jag jobbade min sista dag på jobbet igår.
Det känns konstigt.. nu e de mer på riktigt att jag flyttar faktiskt..

Det är vemodigt! kommer sakna dom där människorna!

Nu har jag bott i Halmstad i 1 år, vilket jag ger det "mesta" i mitt liv, haha låter konstigt men tänker ofta "ger det 1 år, sen får man se!" och det gjorde jag.

Jag har bott i 2 lägenheter, jobbat på 2 jobb, (inom samma företag dock), träffat underbara människor, träffat mindre underbara.. Har haft det roligt, tråkigt, galet, besök.

Ja men allt som allt är jag nöjd men nu vill jag vidare. Nu är det andra planer som hägrar!
och det går inte riktigt ihop med en relativt dyr lägenhet.

Men den har jag kvar iaf. Så den ska jag väl antagligen byta i framtiden.

Jag känner att jag växt och lärt mig ta hand om mig själv, betala räkningar, samlat lite vuxen poäng o allt sånt där. Har bott hemma hela mitt liv sen blev det 60 mil bort.

Kommer sakna att ha min syster så nära, men nu har dom blivit husägare och jag är så glad för deras skull.

Men har alltid Halmstad att komma till på sommaren, har ju stugan här.
Men det är en lite liten stad att bo i alltid, ett år räcker som sagt, känner mig färdig här nu.


Nej nu ska jag ta en dusch!

På lördag är de avskedsfest för mig med jobbet, ska bli riktigt skoj faktiskt!

Over and out.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0