Stiiiila dig bruuuden eennaaä

nej men hej.. idag är de torsdag = jobb kl 17.00
vaknar av mig själv runt 9 snåret varje morgon skööönt. Har man massa egentid på morgonen att göra allt i sin egna takt.


Ska nog inte jobba förrän måndag nästa gång så de blir skönt med lite ledighet.
I helgen ska jag ev. ut till Hästen, ååh det var över 1 år sedan jag var där.. eller jag har ju hälsat på men inte ridit o allt det, det ska bli såå mys faktiskt!!

sen ska jag försöka träffa Jenni på lörd. och ev. hem till sara på söndag.

Annars händer inte mkt, har kollat upp en intensivkurs jag ska ta, ÄNTLIGEN. mamma o pappa e dem bäästa.. thanks.. behöver verkligen det, nu ska jag ha lapp jäveln!!!


Har inte mkt att skriva.. har mkt att fixa men de får skjutas upp lite granna..

nej nu ska jag dricka mitt kaffe.

so long.


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0