tålamod är inte min bästa vän!



Nu är jag på banan! Tog en lååång dusch med mina älskade Kérastase produkter, och Kérastase kära vänner is the shit!

Eftersom jag förstört mitt lilla hår otagliga gånger med färg, värmestyling osv. så måste det byggas upp igen därför använder jag: Bain De force Schampoo + Balsam, Age inpackningen och Ciment anti-usure värmeskyddet som bygger upp håret inifrån!



Jaja, snackade lite med syster nyss på face-chatten

Sara: Jag börjar banta idag!
Rebecca: Hur går det då?
Sara: Bra, 2 påsar pluver och vatten yummie!..nooot!
Rebecca: Varför kan du inte banta som normala människor?
Sara: För att det ska gå snabbt! tålamod är inte min bästa vän!


Haha så nu är de banting på högsta nivå som gäller, med undantag för lördag, då de som sagt är avskedsfest!

nej nu måste jag rusa till bussen!


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0