Jag är såå medium beige!



heey!
Idag ringde jag bossen och sa att jag slutar kl 15.00 sagt o gjort, skön kort dag :) passade på att äntligen göra slag i saken och införskaffa mig detta i.d smink, alla är så frälsta över!

Gick till en hudvårdssalong, och den super trevliga kassörskan sminkade mig med sminket och visade hur jag skulle göra osv. och nu kan ni kalla mig medium beige. haha.

var på ett annat ställe innan men hon försökte "lura" mig till att köpa kitet med light, eller tan, haha hallå? sedan sa hon att jag var färgen mittemellan, så antingen skit ljus eller supermörk?! bara för att min medium inte fanns kvar haha heej då! går någon annan stans thank you very mutch!

Var bara tvungen att ringa min personliga hudvårds expert, jennifer innan. och vi fick klarhet i det hela!

Än så länge får i.d tummen upp även från mig. Har ju bara haft det en dag, men jag känner redan hur fräscht och bra det är!

Sen blev det storstädning hemma, och foto till blocket annonsen.
Sen middag och inte hunnit med så mkt annat!..

Nu blir det hells kitchen, ledig imorgon, med lägenhetsvisning!

Over and out.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0