klagandet fortsätter..

nu har jag klagat muntligt, på face på sms, i tele jaa jag tycker synd om mig själv helt enkelt hahah.

Men jag förstår fortf. inte hur fan man lyckas??? har inte gått i sömnen sen jag var typ 5 år. Jag har ALDRIG brytit/fått en spricka någonstans innan. så stört.

det gör iaf svinigt ont, spec. när man hostar, eller, det går inte att hosta för då ser jag ut som ett dubbelvikt mongo som försöker hålla kvar hosten samtidigt som jag håller mig om revbenen. haha måste vara en syn.

därför äter jag panodil, hostmedicin för att förhindra all ev. hosta, och morfistabletter. kommer aldrig på namnet(??!!)

på torsdag ska lägenheten vara helt urstädat och jag är lycklig över all hjälp jag får av peter och rebecca kan inte tacka dem tillräckligt..

jag har tråååååååååååååååkigt jag vill jobba på tisd men jag får se om det överhuvudtaget är möjligt..
Hoppas de!!!


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0