lyckad helg



efter vinet med grannen gick vi hem till nicklas, granne nr 2 som hade lite folk hemma, sedan var de Johan granne nr 3 som även han hade fest, så det hela slutade med en spontan husfest, med massor av folk och dricka det var jätte roligt :) spec. när man inte planerat något spec.

Skulle upp o jobba (min sista lördag by the way;) och det gick prima ballerina, drack inte så mycket i fredags så de va nemas problemas.
Efter jobbet gled jag hem och sov några timmar, tog bussen till rebecca, hämtade sedan upp helene sedan bar det av hem till sara och där drack vi lite öl, lyssnade på musik och pratade massa skit heela kvällen, och det var super trevligt =)


Idag har jag inte gjort så mkt, gick upp till spåret på galgberget och tog en lång PW, i solen, och förbi min gamla lägenhet osv. riktigt skönt faktiskt att gå själv i sina tankar lyssnandes på bra musik.


Om en halvtimme kommer John och Cissi som ska hyra min lägenhet i 2a hand, vi ska skriva på kontraktet osv.
Sen ska jag övningsköra med Åke och Victor.

Juste hittade min gamla uppkörningslapp och dett var vad jag blev godkänd på samt kuggad:

Godkänd:
*Säkerhetskontroll
*Parkering
*Vändning
*Cirkulationsplats
*Självständigkörning mot mål

Kuggad:
*Körfältsbyte
*Gatukorsning
*Motorväg
*infart på landsväg
Övrigt: för MYCKET eko körning..


Kärring, Anette, hette hon, jag hatar henne, hon drog tag i ratten på körfältsbytet, vilken hon tydligen gör på alla som kör upp första gången!! jag hatar henne såå mkt..

Men men bara bita i de sura o ta tag i de igen...


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0