saker händer nu..

 Picture of GHD PINK LIMITED EDITION BOX SET


nu börjar de hända grejjer, den här veckan har varit mer händelserik än många andra.
Jag börjar få ordning på saker och ting nu och det är skönt! riktigt skönt faktiskt.
Så nu kan man börja ta tag i nästa sak osv. osv.
Körkortet har jag tagit upp igen, är så sne på mig själv att jag la av för att jag kuggade uppkörningen förra året men men shit happens. ingen ide o älta.
Har haft en skön kväll helt själv idag, jaaa de är fredag och jag sitter hemma sj och glor på film, män som hatar kvinnor (SVIN BRA) men de e så skönt att vara ifred ibland.
Spec när man har ett yrke där man hela tiden måste vara social o trevlig, då är de skönt att komma hem och ha det tyst, göra vad man känner för..

annars har dagen rullat på bra, hade en svinrolig kund igår, en stammis som hadae mellan långt grått hår (med 100% vitandel i slingor fram) hon ville ha en hel make over så klippte av henne ALLT, fritt runt öronen, rubbet, färgade det mörkt (en 5a) och sedan slingor med ton-i-ton (7a+8a) blev sååå bra, haha såg ut som en helt annan människa, och hon blev nöjd såklart =).. under sådana stunder älskar jag verkligen mitt jobb, det är så roligt att se när människor verkligen blir nöjda och att man har förstått varandra till 100 procent, för det är inte det lättaste alltid ska ni veta, kommunikationen mellan kund+frisör. hoho. gäller att vara tydlig åt båda hållen.


ímorgon blir det jobb igen, sedan ska jag övningsköra med pappas kusin för första gången, haha watch out. Jag bad om att få köra hans nya BMW, som e turbo, haha vet ju inget om bilar men när vi har cruisat med den så går den från 0-100 på 4 sek. eller nåt sånt haha sviiiin kul., men jag får inte det.... attans..
annars som sagt jag bryr mig inte, bara den startar så är jag nöjd.

Vilket långt inlägg detta blev. Ska faktiskt investera i en diggitalkamera sen fan, så man kan lägga in bilder, hatar bloggar utan bilder och det har varit på tok för lite den senaste året, typ.

Sen är jag sjukt sugen på att köpa GHD's nya plattång!! rosa bandet kampanjen, jaa jag ska fan unna mig det, de är faktiskt en investering, den är dessutom grym. Finns inga bättre plattänger än GHD!
Man kan locka, göra vågor, platta, volym you name it.. jaa en sån ska jag fasen ha!


Puss o kram


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0