torsdag.

heey!
nu e jag tillbaka från v-ås!
idag har vi varit på stan jag o min lilla mormor, shoppade lite, bjöd henne på lunch och hade super trevligt! sen skjutsade morfar mig till tåget vid 4 så åkte jag tillbaka!

Gick förbi annelie och snackade skit där i en timme typ, haha efter att busschauffören körde fel väg och ingen reagerar???? förutom jag.. jaja skit samma!

Imorgon blir de stan igen men sthlm denna gången, ska gå lite ärenden sen ska jag och emilia möta upp mammi och eva på en drink ngn stanns, sen ska jag hem och ha en helkväll med Sara och Camilla. såå kul!


ajuste får inte glömma bolaget imorgon.. !!

(bara en notis för mitt egna minne)

Pussokram, snart är min semester slut =(

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0