12 dagar kvar.

12 dagar kvaaaaar.


Sista jobb veckan nu , sen nästa söndag då är vi out of here!
Nu vill man hinna träffa alla, innan man åker, men de är mkt att göra.. shit hur ska jag hinna??
Nu börjar jag få resfeber måste jag säga... men bara på det härliga viset, inte någon ångest eller så, och varför skulle jag ha det??

På torsdag är det lön , välbehövligt! och då kommer Halmstad ligan så ska vi på cruise fred-lörd.
sen söndagen blir de middag med sara o camilla, sen fyller pappa sen kommer elle, sen åker vi ju!..

ååh HATA äckligt snö kaos, hej då snö, hej då vinter. Sommar 1 år! wohooooo!!!!

Alla laddar på sitt sett, jag laddar med vin, en flaska om dagen är bra för magen som jag brukar säga!


Im listening..
Postat av: Ellllllle

Haha det är bra Sara, kör på måttligt med vin ;) Har precis kommit till halmstad, här det äckligt mkt snö, sjukt! Vill bara bort från detta vita och se lite sol och sand, eller va säger du? NU KÖR VI!

2010-02-22 @ 10:07:49

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0