Måndag igen,

Helgen passerade lika snabbt som vanligt men har haft en jätte trevlig helg.
I fredags hade jag en kund sen färgade mina kära kollegor håret på mig och jag klippte rebecca och satte i lite hår på anwi, mysigt slut på veckan :)

Fredagen blev lugn kollade flickan som lekte med elden, sen upp tidigt på lördan, skjutsa david på konfa läger sen åkte vi till Peter och Pernilla och fikade, myyys. Klippte min underbara lilla kusin och hon tyckte de va så skönt så hon nästan somnade. efter det var de släkt kalas nr 2 hos farmor och faster, god mat och övergödd fick jag agera fylle chaffis (första gången ;). så man kan ju ställa upp) ville gå ut sen men de blev inte så.

Igår fick de bli en snabb träff hos jennifer med kaffe och massa skit snack :). sen färga mammas kompis.

så så har min lediga helg sett ut. Fick klämma in 2 släktträffar så jag hinner träffa dom innan jag åker.


Börjar få lite resfeber nu, men bara på det pirriga viset! man tänker på vad man ska packa osv....

Haha elle hade tydligen hittat någon vi ska  bo hos i brisbane de första dagarna innan vi drar till surfers hahaha.- jaa de kan ju bli spännande.

Nej nu ska jag göra mig iordning innan jobbet!

ciao.


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0