2009

*flyttade från mini 1a till världens bästa 1a
*bytte jobb från lockcenter till da chivetta
*fyllde 20
*många utgångar
*Pappa 50, firades i egypten, med en underbart härlig vecka, med snorkling, pass upp, och god mat
*after beach på tylösand
*tripp till danmark
*tripp till tyskland
*besök från bålsta
*besök från lina och stephanie
*bokade spannien resa som aldrig blev av
*sa upp mig
*flyttade hem
*bokade RESAN
*jobb jobb jobb
*intensivkurs i mora
*62/65 p på teorin
*inte lika lyckad uppkörning...
*...inget körkort detta året heller..

*nyårsafton2009/2010

Nytt år, nya möjligheter, det här är definitivt mitt år, i can feel it!

Im listening..
Postat av: jessica

GOtt nytt år!

Jag är på jakt efter en Poor Rabbit mössa och din blogg kom upp när jag sökte på Poor Rabbit.

Var köpte du din?



Mvh Jessica

2010-01-11 @ 09:59:41
Postat av: sara

gott nytt år sj =)

jag köpte den i sälen faktiskt, i en skidbutik där!

så kanske att den finns i ngn sportaffär?



//sara

2010-01-11 @ 17:37:44

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0