sista helgen i sverige :)

Mysmiddag, skumpa, shots och drinkar, vår alldeles egna avskeds-fest som spårade på sitt egna lilla vis.
Låter bilderna tala för sig själva helt enkelt.

         

p.s personen bakom tröjan e rob, fick tyvärr ingen bättre bild hahaha


Im listening..
Postat av: M. N. R.

Hej! Har du den stickade capen / ponchon från Indiska i svart, i storlek M och kan tänka dig att sälja den, så hör gärna av dig. Mvh n

2010-05-23 @ 09:56:58
Postat av: Angelica

Du anar inte hur mycket jag saknar dig, jag tänker på dig ofta nu gumman och mailar dig som en galning! DU är en vän jag aldrig vill förlora, du är en underbar vän jag blir helt tårögd för jag kan verkligen inte förklara hur djupt du sitter i mitt hjärta, hur mycket jag verkligen älskar dig och hur mycket jag verkligen finns här, no matter what! jag lovar dig älskade sara, MIN PUDDINGENO!!!! glöm aldrig mig!



HOPPAS VI SES SNART ÄLSKADE VÄN!

DU ÄR BÄST

JAG ÄLSKAR DIG!

PUSSSSSSSSSSSSS

FÖR EVIGT

2011-04-03 @ 22:56:45

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0