Woho snaaart så!!



den här veckan har bokstavligt talat svischat förbi!

I söndags åt jag en middag med Sara o Camilla sen gick vi vidare till en pub och drack öl. mkt trevligt! och ett super tack för resehandduken heelt perfekt!!

Tisdagen jobbade jag först sen in till söder för en middag med Fab 4
Stephanie, Lina och Natalie.
Trevligt sällskap som alltid, mkt att prata om, ses allt för sällan men när vi väl gör de går munnarna i ett, mycket vin och god mat, som tyvärr inte stannade länge ï magen då jag smakade 1 mussla av nati och är helt övertygad om att det var den jäkeln som fick mig att kräkas, fy fasen!


sen kom elle hit igår, snackade massa skit gjorde massa ärenden sen slagget, snart ska vi möta upp jennifer o jenni för en middag med vin, en helt perfekt vecka helt enkelt där jag hunnit träffa nästan alla mina älsklingar!













bilderna tog jag från steffies blogg!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0